čtvrtek 30. prosince 2010

Návrat do původních kolejí

To, že jsem tenhle blog zakládala  jako sklad mojí inspirace se trošku vymklo kontrole, a proto vám jako návrat do původních kolejí dneska ukážu klip, kterej mě v poslední době hodně zaujal tím, jak je skvěle provedenej a taky samozřejmě, jakej song představuje...

 

Pusťte si snad ještě lepší (nedokážu posoudit) písničky od něj, stojí to za to...




 Snad moje úplně nejoblíbenější je Crazy, ale našla jsem jen záznam z koncertů, ale kdo má zájem, podívejte se tady...

Let it inspire you,
Nicole

4 komentáře:

  1. to zrovna neni salek meho caje, co se muziky tyce

    OdpovědětVymazat
  2. ta první je skvělá! A Seven Nation Army já radši v původní verzi od White Stripes :)
    Taky to neposlouchám denně, ale jako pohodovka taková je to dobrý ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda obě verze a přesně, takový odreagování :))

    OdpovědětVymazat