pátek 31. prosince 2010

dvatisícedeset.

Doufám, že jste si užili ten nejkrásnější rok 2010 (jako já), prožijete skvělýho silvestra a budete mít hodně štěstí v roce 2011...
Let it inspire you,
Nicole

13 komentářů:

  1. Taky byl pro tebe zatím nejkrásnější? já to tak taky vidím :)
    Krásná koláž!

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá koláž..fakt... v hlavě mi zněly OneRepublic "Good life", když jsem si ty fotky prohlížela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tákže, slečno, na té úplně první fotce v červené puntíkaté fotce vypadáte božsky. Takhle si představuju Tvůj charakter...ta živost. Jsi krásná a působíš nesmírně optimisticky.
    J.

    OdpovědětVymazat
  4. krásný 2011 i tobě a nepřestávej nás inspirovat:)

    OdpovědětVymazat
  5. Super post! :) Hezký nový rok! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tobě taky krásný nový rok! Ať se ti splní všechna přání ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju moc a všem vám přeju šťastnej novej rok :)

    Ano, byl zatím rozhodně nejkrásnější a J. díky moc :) ani nevíš, jak moc mě tvůj komentář potěšil, hezkej novej rok :)

    OdpovědětVymazat
  8. super fotky :) přeju štastnej novej rok :P

    OdpovědětVymazat
  9. ako ja milujem tieto koláže! :)
    prajem šťastný nový rok :)!

    OdpovědětVymazat
  10. skvělej mix! Já bych na to neměla trpělivost :D
    Zabalila jsi něco do toho papíru z Papelote? Já jsem to vzdala- byl moc tuhej a navíc vyvolával dojem, že v každým z mých dárků jsou školní pomůcky :D
    Nejhezčí novej rok přeju :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já do něj nakonec zabalila všechny ty menší dárky, co jsem měla pro kamarády a měl docela úspěch. Předtím jsem si ale asi 10 minut četla ten text o papíru na "vnitřní" straně :D :D

    OdpovědětVymazat
  12. Si strašne krásna ♥ nádherná

    OdpovědětVymazat