pondělí 27. září 2010

Still alive...


 (fascinují mě rybí (?) copy :D)
Ano, jsem stále naživu a mám se skvěle. Nastoupila jsem na novou školu, mám za sebou skvělej seznamovák a čerstvě i úspěšnou premiéru našeho tanečního představení. Jsem teď opravdu spokojená. Škola mě zatím v mezích baví (no dobře, nebudeme to přehánět - ujde to :D), a mám pocit, že vše je jak má být :). Omlouvám se, že jsem teď blog zanedbávala, ale prostě jsem na něj ani nepomyslela a zabývala se jinýma věcma. Nic neslibuju, ale mám o tomhle blogu jistou představu, a doufám, že se mi podaří ji uskutečnit a udržet tak, aby mě neomrzela (tak to se mnou totiž většinou dopadá...). Užijte si dny volna tak, jako já :) Zatím nashle...

Let it inspire you,
Nicole

6 komentářů:

  1. Mě taky fascinujou, ale ještě je umět :/..

    OdpovědětVymazat
  2. pridávam sa, ten účes je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  3. jééé já jsem tak ráda, že si se vrátila. chodíš teda na to gymnázium se zaměřením na jazyky?

    mě se rybí copy taky hrozně líbí a celkem ho i umím plést, ale bohužel ne na sobě;-)

    Lenka

    OdpovědětVymazat