pondělí 27. září 2010

Let's Dance!

Dnes jsem byla po dlouhé době v kině, a to na Step Up 3 (opravdu nechápu český název filmu Let's Dance, protože to žádný překlad neni, ale budiž) a musím říct, že jsem byla nadšená. Pro milovníky perfektně promyšlených dějů a zápletek, to samozřejmě není, ale nemyslím si, že by to byl uplně ztracený případ ani v téhle oblasti. Hlavně si ale na své přijdou milovníci tance (překvapivě) protože choreografie a všechny čísla jsou prostě fenomenální.


Let it inspire you,
Nicole

4 komentáře:

  1. neprišla som na chuť 2, ale tejto dám šancu :) a jednotka proste najlepšia!

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se na předchozí díly dívala jenom jako na oddechovku,ale myslím,že v 3D musí být Step Up zážitek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jako milovník tance Step up prostě miluju - miluju - miluju ! :) Všechny díly, dvojka je naprosto skvělá, viděla jsem ji už..hodněkrát :D ! A trojka je taky dost dobrá :)) Jo a máš nádherný nehty :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa tento film páčil veľmi. Bola som na ňom v kine a totálne ma uchvátil.

    OdpovědětVymazat