pátek 13. srpna 2010

Leaving...


Tak, a už je to tady. Nechápu, jak rychle to uteklo, a furt si to tak nějak neuvědomuju. Zítra touhle dobou budu asi ještě někde v autě (pokud se mi podaří najít svůj odvoz na letišti a taky pokud se mi podaří vůbec odletět) na cestě ke svojí anglický rodině v Ilfracombe. Byl jste tam někdy někdo?

Doufám, že to zvládnu a že se i zvládnu v pořádku vrátit. Bohužel vás tu ale nechám dva týdny bez jediné aktualizace, tak na mě nezapomeňte a užijte si zbytek prázdnin :)

5 komentářů:

  1. Fíha,
    tak si tak sedím v poklidný prázdninový večer a prohlížím svoje oblíbené blogy ( mezi ně patří i ten tvůj a tvé sestry xD ). Je to k nevíře, ale čtu tady Ilfracombe! Tam jsem byla minulý říjen. Se školou. Pokud tedy také myslíš Ilfracombe u města Barnstaple?! Je to tam senzační! Krásné domy, ale fakt. Pěkný přístav. A spousta dalšího. V jednom obchůdku v přístavu jsem si koupila svělý nugát a plánovala jsem i fish and chips na což bohužel pod časovým nátlakem nedošlo xD
    Shrnuto a podtrženo: užij si to tam náramně! Věřím, že vše zvládneš! Držím pěsti, pro štěstí a těším se na pořádnou fotodokumentaci i s popisem.
    Zdrávas!
    Barůš xD

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, taky bych jela do Anglie :D O Ilfracombe jsem toho hodně slyšela, kamardáka tam byla, hned bych jela taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mmm Anglie je krásná, hned bych tam jela taky:)Užij si to tam;)

    OdpovědětVymazat
  4. Prodávám naprosto novou tašku Longchamp ! http://aukro.cz/show_item.php?item=1207747641 :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mmm.. Hned bych taky jela. Užij si to tam. :)

    OdpovědětVymazat