úterý 10. srpna 2010

10.8.2010

Poslední dobou mám ráda jednoduchost. Stačí mi úplně jednoduché tričko, moje oblíbené kraťasy a nová, podle mě uplně úžasná taška a jsem šťastná :). Máte taky nějakou letní "fashion posedlost"?

11 komentářů:

  1. Great blog! x but did ever thought of writing in english? :D

    lifes-flavor.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jak už jsem psala na lookbooku, prostě Simply beautiful! Taška je úžasná, máš pravdu. A abych nezapomněla, máš úžasný lak!

    OdpovědětVymazat
  3. v létě taky dávám přednost jednoduším outfitům,takže taky triko a kratasy,nebo legíny a delší triko:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný! Já se poslední dobou nemůžu obejít bez řetízků a šperků obecně, to bych asi nazvala svojí "posedlostí" :D
    A není to náhodou ten hnědej lak od eyeko, co ho hodnotila Lucka? :D

    OdpovědětVymazat
  5. crazypig: jo, je to on. je užasnej :)

    OdpovědětVymazat
  6. MOje letni posedlost jsou šátky a šaty...
    nic noveho, ale moc Ti to slusi!

    OdpovědětVymazat
  7. tohle se mi líbí moc! užasnej outfit :)

    OdpovědětVymazat
  8. V jednoduchosti je krása...a obzvlášť, když má někdo takový nohy, jako ty ;)

    Vypadá to vážně dobře.

    OdpovědětVymazat