pondělí 12. července 2010

Let's surf!




Zatím letošní nejlepší letní dny. Surftrip. Vše se odehrálo v překrásné Francii ve společnosti skvělých lidí a při nádherném počasí (ano, co víc si přát).

Nikdy předtím jsem na surfu nestála (jen abyste to nepochopili špatně, já vlastně doposud na surfu pořádně nestála, takže řekněme, že jsem předtim na surfu nebyla...) a strašně jsem se na to těšila. Neměla jsem ani ponětí co mě čeká, když jsme tedy první den přišli na pláž, trochu mě překvapilo, že po úvodní teorii, jsme si na břehu zkusili lehnout na prkno, pádlovat a následně vyskočit a po pár pokusech jsme se vrhli do vln. Ale vlastně to dává smysl, co jiného než správně chytit vlnu (pádlováním) a pak naskočit na prkno bychom se měli učit. To je prostě ta nejtěžší část (soudě podle mé malé zkušenosti se surfováním). Ano, podařilo se mi to tak jednou.

To je asi nejblíž, co jsem se zatím k surfingu přiblížila (asi tak na 150 kilometrů daleko) :D
Nejlepší letní outfit - wetsuit!
Ikdyž mi to opravdu moc nešlo, chystám se jet příští rok znova a pokračovat v učení se surfovat, protože mě to strašně moc bavilo a nevzdám se tak snadno :D Surfovali jste někdy? Chystáte se?

5 komentářů:

  1. chystám se..nemůžu se dočkat...na těch fotkách z tebe surfařská chillin´ nálada přímo sálá..krása!

    OdpovědětVymazat
  2. ivanka: bylo to úžasný :)
    anonym: děkuju :) a surfování si užij :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak vidím tu fotku na prkně, rozená surfařka :) Jsi dobrá, já bych zůstala určitě u pádlování :D

    A ten design je geniální, ani nevypadá moc blogspotově ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem nesurfovala, ale docela mě to láká :) Vypadáš na tom surfu docela zkušeně, asi jsi opravdu šikovná, já bych asi jen pádlovala rukama a pak se ztratila ve vlnách :D

    OdpovědětVymazat