čtvrtek 8. července 2010

Jak blázen...

Znáte to, když vás něco zničehonic napadne? Náhlá inspirace, záblesk naděje, nebo prostě obyčejný nápad - říkejte tomu jak chcete - a vy se prostě nemůžete odtrhnout od jeho realizování? To se mi právě stalo. Neměla jsem v plánu měnit design tohohle blogu, ale prostě jsem ho najednou viděla před očima. Hned jsem přestala se všim, a začala tvořit, a po poměrně krátký době (normálně mi tvorba designu trvá mnohem dýl, asi je to tím, že tentokrát jsem měla přesnou předtsvau) byl design na světě. A musim přiznat, že jsem docela spokojená s výsledkem :) Jak se líbí vám?

5 komentářů:

  1. Nádhernej! Líbí se mi to heslo ,,There is nothing easier, just.. let it inspire you!" Krása, krása!

    OdpovědětVymazat
  2. nejvíc povedenej design, co jsem za poslední dobu viděla.je úžasnej!:)

    OdpovědětVymazat
  3. i love these pictures! Beautiful :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozně se mi líbí to poskládání fotek a ty barvy do té černobílé, to se vážně povedlo! Jen bych k tomu možná volila jiný font, aspoň k tomu "there is nothing easier, just...", přijde mi, že to trochu ruší to kouzlo těch obrázků... :)

    OdpovědětVymazat