úterý 8. listopadu 2011

Changes

Se sestrou jsme se rozhodly, že by mohl být dobrý nápad spojit naše blogy, mám pro vás tedy malé překvapení. Na blogu A Cup of Style nás teď budete moci sledovat obě najednou! Snad to pro vás je milé překvapení a příjemná změna a zůstaneme si věrní i nadále :). Tento blog zatím rozhodně rušit nebudu a kdo ví, možná pro něj najdu uplatnění a velké věci se začnou dít i zde... nějaké nápady?

10 komentářů:

  1. Taky bych tento blog rozhodně nerušila, třeba se bude ještě hodit. :)

    A zvu tě na giveaway na mém blogu!;)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě ho neruš, ale jinak super nápad, jsem na vás zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky souhlasím, že nerušit, jsem na vás holky zvědavá hlavně neupadni v zapomnění, tebe mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  4. jsem moc zvedava, jak to cele bude probihat! :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. nemůžu se dočkat, co z toho bude dál :) a celkově, co se bude dít i na a cup of style blogu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja si myslím, že je to skvelé :D Ste úžasné obe ♥

    OdpovědětVymazat
  7. paráda, paráda parádička!!! :))

    http://michellecakova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Super :)..Je to, ale docela škoda že nezůstaneš zde :)

    OdpovědětVymazat