pátek 2. září 2011

Cinema

(sweater - ZARA, shorts - pimkie, tights, bag and shoes - H&M)
Zatímco jsem pryč, mám pro vás nějaké fotky z předešlého týdne. Tyhle jsou foceny po cestě do letního kina, kde jsme viděli Strom života. Viděli jste ho někdo? Zajímal by mě váš názor. Mně se film docela líbil. Je nádherně natočen, všechny záběry jsou překrásné. Jen bych ho asi musela vidět znovu, abych ho plně pochopila... A mám pro vás jednu radu. Do letního kina si nikdy neberte kraťasy...
Let it inspire you,
Nicole

15 komentářů:

  1. líbí se mi ty kraťasy! :))



    http://adelinwonderland.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. fajny outfit :)
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten film som bohužiaľ nevidela :( Moc ti to pasuje :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten svetr je boží jestli jsi ho koupila někde přes internet dáš mi odkaz?

    OdpovědětVymazat
  5. jsi krasna! a uplně skvěle vysoká! :D:))))

    OdpovědětVymazat
  6. jé, to je krása:) ten svetr!! <3

    OdpovědětVymazat
  7. strašně se mi líbí tvoje vlasy a obličej jsi mi strašně sympatická a strašně krásně se oblékáš :))

    OdpovědětVymazat