čtvrtek 28. července 2011

První pokus

Vím, že jsem vám slíbila fotky z dědova foťáku, ale naše obavy se staly skutečností. Na filmu nic nebylo. Nemusíte však zoufat, mám pro vás fotky z půjčeného fisheye a musim říct, že mi vynahradily ten smutek z minule.
První várka je ze skvělýho odpoledne s mojí milovanou, bohužel se nám nepovedlo vyfotit nic na šlapadlech a foťáku jsme přišly na kloub až když jsme vylezly na břeh. A zbytek je z nějakých prázdninových dní s mojí sestřičkou, u který taky najdete další fotky - zde.





Let it inspire you,
Nicole

23 komentářů:

  1. úžasné fotky. a ty s luckou jsem už chválila i u ní :)
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou kůl - už jsem to psala u ségry! ;))

    OdpovědětVymazat
  3. vy jste taaaak rozkošné:) chci lomooo:(:))

    OdpovědětVymazat
  4. hodně vtipný fotky! Už jsem nějaký viděla u ségry :D
    a díky, jsem ráda, že to někdo čte ;)

    OdpovědětVymazat
  5. vždycky jsem paf z tvejch krásnejch vlasů )

    OdpovědětVymazat
  6. První pokus? Tak to dopadl hódně dobře! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. máš ty nejlepší vlasy !
    skvělý fotky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sú úžasné!!!Teším sa na ďalšie :)

    OdpovědětVymazat
  9. fotka s Luckou a první s kamarádkou! Ty jsou uplně božský!:D:)
    Tvoje kamarádka je hrozná kočka!:)

    OdpovědětVymazat
  10. moc hezké fotky :) netradiční.
    chicchaquejour.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Nikus, ty fotky mne naprosto dostaly :-) krasne jste, vsechny tri ;)
    P.S. od tebe a sestricky uz blog znam, nema i tva kamaradka blog? :-)

    OdpovědětVymazat
  12. uzasne fotky :) chcem si tiez kupit lomo fotak. Len sa ta spytam ako si davas potom fotky do PC ,ked su fotene na film :)?

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, určitě si kup, je to skvělý! :) No když dofotím film, jdu ho vyvolat, ale místo zhotovení fotek si je pouze nechám naskenovat na CD. stojí to okolo 100kč :)

    OdpovědětVymazat