čtvrtek 30. června 2011

30.6.2011





Není nic lepšího než sluníčko, povedený den v moři, štěstí na vlny a dostatek spánku. Ale protože já jsem právě teď dost unavená, je buď zima nebo vedro, v moři mi to nešlo a všechno mě bolí, budu vás asi jen zatěžovat fotkama.

kdyby vás zajímalo něco víc: ZDE
Let it inspire you,
Nicole

19 komentářů:

  1. Máš krásný plavky, sluší Ti! Prostě obě jste tak zajímavý...:-)
    http://lepele-mele.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné fotky. nejvíc se mi líbí ta první :)
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. ooo.. hned bych jela k moři :))

    OdpovědětVymazat
  4. skvele fotky! :)

    http://myamericandr3am.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. super fotky!!!! a nejlepší je ta jak stojíš na surfu! :)

    OdpovědětVymazat
  6. plavky ti dobre ladi s vlasy a maji dobry strih

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké, sluší ti to strašně moc. :) Ty plavky jsou nádherný, také jsem po nich koukala. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Víc fotek :)... Sluší vám to oběma, holky! Ty máš úžasné vlasy i plavky ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta surfařská je nejlepší!! :)

    OdpovědětVymazat