sobota 7. května 2011

It's kind of a funny story

A pak, že k levitování člověk potřebuje photoshop!
Mám jeden ze svých lenivých dní. Vstávám tak akorát na oběd, vezmu si počítač do postele, podívám se na díl Big bang theory a lenošim. Jediný co mě štve, že venku je tak hezky! To sluníčko přímo nutí vylézt ven na vzduch! Nebo že bych se radši podívala na nějakej film...?
Let it inspire you,
Nicole

20 komentářů:

  1. u vás svieti slniečko?? u nás je nejako zamračene ;)

    a levitovanie ti ide!!

    inak, máš krásne svetrík!

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé ty fotky jsou nádherné, si taaak roztomilá! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný fotky! jinak mam to dnes úplně stejně :D

    OdpovědětVymazat
  4. krásná jsi! A to levitování by ti taky šlo... :D

    OdpovědětVymazat
  5. tvoje vlasy!
    já mám dneska nedobrovolně línej den - mám hrozně velkou rýmu, a to jsem chtěla jí na elle shopping weekend, se psem a večer na párty. teď si budu číst a koukat na absolventa...

    OdpovědětVymazat
  6. pěkně levituješ:-) Sluší to to. A máš krásný vlasy, ale mě připadá, že každej je má hezčí než já :-)

    OdpovědětVymazat
  7. já bych nejrači byla zalezlá furt u počítače jenže si připadám že promarním to krásný počasíčko...achjo:FD:(
    poslední fotka je kráásnáá

    OdpovědětVymazat
  8. Venku je tak krásně, tak někam běž! :)

    OdpovědětVymazat
  9. moc pěkné vlásky, to máš svoje kudrlinky ?

    OdpovědětVymazat
  10. Tak přesněji bych to ani snad nenapsala :D Tedykrom toho, že já bych se nepodívala na Big Bang Theory :D

    P.S. Krásné šaty.

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju moc, ano, takhle jsou moje vlasy normálně :) Utíkám ven... :D

    OdpovědětVymazat
  12. miluju tvůj styl )
    je roztomilý,dokonalý a i sexy :D )

    OdpovědětVymazat
  13. bezvadný šaty, takový, co děsně dlouhou dobu hledám :D
    já byla například venku a užila si to ;) ale doma je doma :D ;)

    OdpovědětVymazat
  14. fascinujou mě tvoje vlasy :-) jsou perfektní.

    OdpovědětVymazat
  15. Vsimla som si ze rada cesnutujes..Ved si skoro kazdy tyzden v inom meste:))pradne foto

    OdpovědětVymazat