úterý 19. dubna 2011

Provence

Vím to a mrzí mě to! Bohužel mám teď poněkud nabitější program a nekreativní období. Jak už jsem předesílala, strávila jsem nedávno nádhernej týden v prosluněný Francii, konkrétně Provence. Byl to týden plný otravných průvodkyň, zajímavých (jak kdy) muzeí a galerií, pracovních listů, sluníčka, flunche (fluf, flaš, blaf, flus, fluš...) a jarních pylů. Jo a taky jsme viděli nějaký ty města. Hlavní ale bylo, že jsme neviděli školu, za to jsme se párkrát podívali na sluníčko. Připadala jsem si jak o letních prázdninách! Nádhera! Byli jste někdy v Provence? Líbilo?

Jako náhradu za dlouhou pauzu máte víc fotek, než obvykle bývá...
V











Let it inspire you,
Nicole

13 komentářů:

  1. Perfektní fotky, jééé. :) Máš úžasné vlásky.♥

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo seš fakt krásná..dooost!! máš úžasný nohy a vlasy!!.) ta fotka v moři je kouzelná ♥

    OdpovědětVymazat
  3. naprosto úžasné fotky! moc ti to na nich sluší! :)
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. krásný fotky!
    jojo, v Provence jsem byla 2 tejdny minulý prázdniny - nádhera ;)

    OdpovědětVymazat
  5. tričká tričká tričká och božské tričká!

    OdpovědětVymazat
  6. ty jsi zlá, taky chceme moře!! krásný fotky, tvoje trčika jsou super! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Do What You Want nemá chybu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásný hustý vlasy, pěkný ;).

    OdpovědětVymazat
  9. Před 2 lety jsem také byla v Provance a moc se mi tam líbilo!

    OdpovědětVymazat