středa 2. února 2011

7 statečných

osudová prolejzačka (viz číslo 5)

1) Jsem seriálovej závislák (v současné době sleduji okolo 12 seriálů...já vim).
2) Za svůj školní život (teď jsem na gymplu v prváku) jsem už vystřídala 4 školy.
3) Narodila jsem se 1.dubna a aprílové žertíky už mi lezou krkem.
4) Když jsem byla menší, byla jsem hroznej žrout (možná furt jsem). Mám doma asi 3 diplomy s oceněním za největšího jedlíka.
5) Asi v šesti letech jsem si na prolejzačce vyrazila 2 přední zuby. Naštěstí byly mléčný.
6) Vždy jsem měla slabost pro čokoládu.
7) Nikdy jsem nebyla zrovna holčičí typ. Měla jsem mnohem radši autíčka, než panenky, snila jsem o jezdění na skateu (zkoušela jsem to jednou, nedopadlo to...) a sukně nejsou zrovna můj nejoblíbenější kus oblečení.

Ať s tímhle řetězákem pokračuje ten, kdo ho ještě nedělal. Chceme přece vědět něco zajímavýho (?) o všech! :D

Let it inspire you,
Nicole

11 komentářů:

  1. ňuňu fotka! jste tam s Luckou boží obě!

    OdpovědětVymazat
  2. dokonala fotka! :D a 12 serialu? respect ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Čtyči školy! No teda!
    Prolézačka vypadá hodně zákeřně, mrška jedna. Vlezla jsi na ní pak ještě někdy? :)
    J.

    OdpovědětVymazat
  4. Supr fotka! Mimochodem mám pocit, že jsem někde slyšela že je tahle prolézačka zakázaná :D Asi víme proč! :D

    OdpovědětVymazat
  5. J.: jednou jsem pak na ní ještě vlezla, ale už jsem nelezla nahoru :D pak ji odstranili...:D

    OdpovědětVymazat
  6. Ta fotka je nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. jé, nový design! Skvělý! Ta fotka je bezkonkurenční.
    a v sukni si taky připadám fakt divně :D
    Jak stíháš sledovat 12 seriálů?! :D:D

    OdpovědětVymazat
  8. ooch já chci bejt taky jedlík a při tom tyčka:D

    OdpovědětVymazat
  9. 12 seriálů? Ty bláho..a to jsem si myslela, že já s mýma sedmi jsem hroznej závislák :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ouuu...to bylo odvazne priznat 4 ;)..zboznuju te presne pro tyhle tvoje ulitlosti :-* Gabusz

    OdpovědětVymazat