úterý 25. ledna 2011

Motivovaná


 (foto od Andrejky)

Věděla jsem, že na sraz přijde hodně lidí, ale i přesto jsem byla překvapená, když jsem vešla do -1. patra Starbucksu na Malostranském náměstí a vykouklo na mě tolik známých tváří. Sympatická a usměvavá Rachel se s náma podělila o rady a tipy pro naše blogy a pověděla nám něco o fashion weeku. Dozvěděla jsem se hodně zajímavých informací a dost jsem si z toho všeho odnesla a mám v plánu jisté překopávky blogu. Celý setkání mě hrozně motivovalo a jsem fakt ráda, že jsem šla. Navíc jsem znovu viděla všechny ty milé známé tváře a ráda poznala ty neznámé. Nejlépe strávený pondělní večer za poslední dobu...


Let it inspire you,
Nicole

5 komentářů:

  1. poslechla jsem název tvého blogu, tohle je vážně dobrá motivace k zlepšování blogu...kdo by tam nechtěl sedět s Vámi, že jo;)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasim na 358 procent, skvely vecer!

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasim na 358 procent, skvely vecer!

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, bylo to moc fajn! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tak, bylo to super! Snad bude brzo další sraz :D (musíš namotivovat ségru :D)
    <3

    OdpovědětVymazat